دعاهای فرهمند (همونی که دعای عهد زیبایش رو از تلوزیون میدیدی)

دعاهای فرهمند (همونی که دعای عهد زیبایش رو از تلوزیون میدیدی)

دعاهای فرهمند (همونی که دعای عهد زیبایش رو از تلوزیون میدیدی)

دعاهای فرهمند (همونی که دعای عهد زیبایش رو از تلوزیون میدیدی)

هدیه دیگر از مداحی ها ، مرثیه ها،مولودی ها ، تواشیح ها و سرودها

هدیه ای دیگر از مداحی ها ، روضه ها ، مرثیه ها،مولودی ها ، تواشیح ها و سرودها تقدیم به امام حسن ع

به دلیل گسترده بودن فایلهای آپلود در جعبه ابزار زیر به شما هدیه میشود



نظرات 3 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:58 ب.ظ http://www.sangar.blogsky.com

سلام و عرض ادب
یه سئوال:
شما به ((خواهی نشوی رسوا .... همرنگ جماعت شو )) اعتقاد دارید؟
این مطلب رو توی پست جدید برسی میکنیم
منتظر شما هستم برای تکمیل مصرع دیگر شعر
حتما یه سر به من بزن....
نظر به این که استعداد شما در امر سایبری قابل تقدیر میباشد لذا اگر تمایل به همکاری با گروه سنگر را دارید در قسمت عضویت در گروه کلیک و ثبت نام کنید تا هم از همکاری شما در سایت استفاده شود و هم وبلاگ شما همزمان به عضویت های دیگر معرفی گردد و اخبار و مطالب جدید رو در ایمیل خود داشته باشید
با تشکر (مدیریت گروه سنگر)

hosein جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ق.ظ http://www.sangar.blogsky.com

سلام دوست بزرگوار
با مطلب زیر به روزم :
خواننده ای که بعد از تحقیق مسلمان شد
وی میگوید من هم شهرت کسب کرده بودم و هم مکنت (( اما نه شهرت را می خواهم و نه مکنت را بلکه به دنبال آرامش حقیقی هستم که آن را در اسلام یافتم ...
راستی ما چقدر در این زمینه تحقیق داشته ایم ( رمضان فرصت مناسبی است)
منتظر نظر سازنده ی شما هستم
یا علی مدد

حسین جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:43 ب.ظ http://www.sangar.blogsky.com

سلام بر شما دوست بزرگوارم / عیدت مبارک :
حتما شما هم در مورد سال ۲۰۱۲ مطالبی را شنیده اید
سال ۲۰۱۲ = پایان زندگی
نظر شما در این مورد چیه ؟
در نظر سنجی وبلاگ شرکت کنید و همه رو از نظر خودتون با خبر کنید
راستی بگید اگر مطمئن بشید که سال ۲۰۱۲ پایان زندگیه چه عکس العملی رو نشان خواهید داد؟؟؟
منتظر شما هستم
راستی اپر دوست داشتی منو با نام سنگر نسل چهارم لینک کن
http://www.sangar.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد